其實是情人節第三份禮物XD

阿太好厲害撐了兩分半鐘(鼓掌)

是說被這樣凝視著真的會融化啦>"<

 

話說這次是第一次嘗試翻譯英文。

已經有很久一段時間沒有好好練習英文了我也不知道這樣翻譯到底對不對...(跪)

盡自己的力量試著幫忙國際化(汗)

如有錯誤敬請指正。

 

 

 

 

 

觀賞KEITAYOUTUBE的各位,大家好,我是KEITA

 

Now watching this KEITAYOUTUBE’s everyone. Hello, I’m KEITA.

 

 

在這裡想和大家介紹這一次即將在2月20日發行的Slide‘n’Step,這一次,是以抱持著世界級標準聲音的意識所做出來的,

兼具R&B與舞蹈特色的作品,以KEITA個人歌手身分盡全力製作完成的歌曲,希望讓各位聽到。

I would like to introduce this single, which is calledSlide‘n’Stepwill be released on Feb.20th,

and it was produced by the worldwide sounds,combined with R&B and dance and so on.

And this time I am a solo singer KEITA, try my best to make the song.

 

包含編舞等在內,我參與了整個製作過程,在很多方面,像是MV、單曲封面拍攝、歌詞以及聲音等,

都是以我個人想傳達的信息為出發點,所以,確實是因為是自己想這麼做的,這全~~部展現出屬於我的風格呢。

所以,真的務必請各位看看。

 

Besides, I attended the whole produce , including the choreograph dances of Slide‘n’Step.

And the others, like MV, the cover photos, lyrics and sounds, all of them are the messages which I want to convey to the world.

Exactly, because I did what I want to do, the work is filled with my color. As it, I hope everyone can check it.

 

說到目標,雖然有很多,但是今年最主要的還是希望能開演唱會。專輯部分…我想如果要辦演唱會的專輯是必須的,

希望可以和大家在演唱會現場同樂,敬請期待。今後我也會繼續加油。

 

Speaking of targets, I have a lot, but this year, the most I want to fulfill is holding live tour.

I think if I decide to hold live, releasing album is indispensable.

I want to enjoy the live with everyone. So Look forward it! I’ll be my best.

 

 

關於MV。這首Slide‘n’StepMV,是在自己的堅持下完成的作品。這一次呢,不論是畫面,還是我的動作,將這兩個連結成為關鍵。

我想在看了這次的作品後,應該是能讓各位產生興趣的作品。和整首歌曲的意境也十分符合。請各位務必,仔細地,重複觀看。

About MV. This Slide‘n’Steps MV is under my insistences to complete. No matter those images or my motions,

the work tries to link those two parts to be the key point. I think after you watched the MV, it must be the interesting one.

Besides, the images are fit the song perfectly. So, check it carefully and repeat it.

 

然後這一次,為了記念Slide‘n’Step的 發行,我將舉辦發行紀念活動。預定在全國各個地方舉行。請各位,在沒那麼繁忙之餘到現場來玩吧。

我相信一定是一次很棒的回憶。另外,今後我也將繼續製作各 式各樣的音樂。以及構思舞台演出。請各位到官方網頁看看,之後將一一更新。

大概就是這樣的感覺呢。今年2013年,我也會繼續加油。請各位務必 支持我。以上,我是KEITA。

 

 

Finally, for commemorating the release of single Slide‘n’Step, Ill hold release events around the country,

so if you arent busy, welcome to my events and enjoy it. I believe it would be beautiful memories.

From now on, Ill make a lot of music and design stages continually.

And it will be uploaded on official page, hope you can check it.

Thats all. 2013, I will try my best!

Thanks everyone.

 

 

 
 
 
 
 
arrow
arrow
    全站熱搜

    kazenatsumi 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()